jueves, 14 de agosto de 2014

Del porqué DEL MOMENTU

Llevo un tiempu sin llevar un blog donde centre les idees y opiniones sobre lo que está pasando en esti mundu. Que si en el mi Facebook, en comentarios a otros o en diarios digitales ...no se , pero paezme  que me lo pide el cuerpu y que yé  EL MOMNTU de facelo
Voy  a facelu indistito en asturianu, que ye como hablo y pienso o en castellán, como  de habitual escribo,.....coses de los hemisferios y circunvalaciones cerebrales, que fain que unes coses estén en un sitiu del cerebru y otres en otru, cosa que pa expresar les idees y a la hora de escribiles creenme un poco de confusion a ala hora de redactales.¿Como lo expreso verbal o como  lo hago literal, lo primero en asturiano (cuestame llamalo bable, pues no sigue los rigores de la Academia de la Llingua) y lo segundo en un corecto castellano inculcado por los rigores de los Hermanos de la Salle.
Así  que como antes dije, lo haré de manera indistinta, según sea una opinión sobre un tema en particular o un pensamientu mas informal.
el blog voy titulalu DEL MOMEMTU en honor a mi güelu Fernando Garcia Alvarez, que fue asesinau en les tapies del cementeriu de Camplengo de Llanes, pol pecau de facer lo yo voy a facer agora, “opinar lo que pienso y publicalo”.
Ello hacia entre otros sitios, en una columna diaria en el periódico montañés “EL CANTABRICO” y que  llevaba por titulo “DEL MOMENTO”

No hay comentarios:

Publicar un comentario