miércoles, 29 de abril de 2015

Tenemos en Roma un tal Francisco que acaba de llegar fay poco, y en el  Sinodo de cardenales, enfrentóseyos y dixo que dexaren de metese con los Gays, col abortu y con toes les cosines en les que están perdiendo el tiempu y que se centren en la familia y la pobreza,cosa que non yos gustó, ni a ellos ni a  los Grupos de católicos conservadores ,tales como la  Voz de la Familia, que criticaron'lu duramente y calificaronlu de "uno de los piores documentos oficiales escritos en la historia de la Iglesia", que ye decir.
Esto diz que esti Papa lo ta faciendo bien...
Aunque el probe, ya ta condenau oficialmente a muerte por la Camorra y la Curia Vaticana.  Y supongo que secretamente tamién que por munchos cardenales y arzobispos de tol mundo,que verien de buena manera el que y pasare como al  "J.P. Iº",, por metese tamien ne'l tema les perres, y eso.
 Aquí a l Roucocasi tienen que sacalu arrastres que sacalu del palaciu episcopal los GEOS, por que el  non taba por la labor de marchase. Al final pacificaronlu con un pisin de dosmil milloninos de les antigues pesetes.....Lo mesmu quel Papa Francisco 

No hay comentarios:

Publicar un comentario